Sayfalar

31 Ocak 2013 Perşembe

Bana her şey yakışır 31 ocak 2013 perşembe mükerrem fethiye ağırtaş kanal d izle

bana her şey yakışır 31.01.2013 izle
Programın Adı : Bana her şey yakışır
Programın Saati : 12:15
Programın Kanalı : Kanal d
Günün Yarışmacısı : Mükkerrem Fethiye Ağırtaş

Süre; yalnızca 3 saat. Bu hafta için belirlenen bütçe 1.500 TL... Hedef ise haftanın en şık anne-kızı olmak. Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmamızda, bu haftanın konsepti "En Şık ve Uyumlu Anne-Kız" Yarışmacılarımız elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 3 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinlerini oluşturup konsepte göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanmak için yarışacak. İşte 81. haftanın yarışmacıları: İlk yarışmacımız: EMRİYE ÇAĞLA ALADAĞ - NEVİN YILDIRIM İkinci yarışmacımız: TUANA TEKİN - ÖZGÜL TEKİN Çarşamba günü yarışacak olan yarışmacımız: TANEM - ŞEBNEM KAYA Perşembe günü yarışacak olan yarışmacımız: MÜKERREM - FETHİYE AĞIRTAŞ Cuma günü yarışacak olan yarışmacımız: İREM NALBANT - SİTARE AKGÜN NALBANT Acaba haftanın en şık ve en uyumlu Anne-kızı, bu 5 çift arasından hangisi olacak? "EN UYUMLU ANNE-KIZ"  konseptinde neler giyilmeli ve hangi renkleri tercih etmeli? Bana Her Şey Yakışır'ın moda yorumcusu Cengiz Abazoğlu bu konuda neler söyleyecek, hanımlara hangi tüyoları verecek? HEPSİ HAFTA İÇİ HER GÜN 12:50'DE BANA HER ŞEY YAKIŞIR'DA

Etiketler : bana her şey yakışır 31 Ocak 2013 seyret, bana her şey yakışır 31 Ocak 2013 full izle, bana her şey yakışır 31 Ocak 2013 HD izle, bana her şey yakışır 31 Ocak izle, bana her şey yakışır 31.01.2013 izle, bana her şey yakışır izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder