Sayfalar

28 Ocak 2013 Pazartesi

Bu kız beni aşar filmi 28 ocak 2013 pazartesi star tv izle

bu kız beni aşar 28.01.2013 izle
Programın Adı : Bu Kız Beni Aşar
Programın Saati : 23:30
Programın Kanalı : Star Tv


Filmin Konusu : Sıradan bir genç olan Joe hayallerindeki kadınla tanışır, mükemmel Molly ile. Joe ilk andan itibaren onun kendisi için fazla olduğunu düşünmüştür. Oysa şans bu sefer onun tarafındadır. Eğlenceli, akıllı, cana yakın ve çok güzel bir kız olan Molly kendisini istemektedir. Özgüven problemleri bir anda patlayan Joe’ya ne arkadaşları ne de ailesi yardımcı olabilir. Bu ilişkinin nasıl yüreyeceğini kendisi bulmak zorundadır.

Arkadaşlarının 10 üzerinden 5 verdiği Joe, 10 numarayla yani mükemmel kadınla tanışır ama kendine olan güvensizliği, ailesinin ve arkadaşlarının ona bakış açısı gibi etkiler yüzünden kuracağı ilişki tehlikeye girer.

Etiketler : bu kız beni aşar 28 Ocak 2013 seyret, bu kız beni aşar 28 Ocak 2013 full izle, bu kız beni aşar 28 Ocak 2013 HD izle, bu kız beni aşar 28 Ocak izle, bu kız beni aşar 28.01.2013 izle, bu kız beni aşar izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder