Sayfalar

29 Ocak 2013 Salı

Savaş tanrısı filmi 29 ocak 2013 salı tv8 izle

savaş tanrısı 29.01.2013 izle
Programın Adı : Savaş Tanrısı
Programın Saati : 19:45
Programın Kanalı : Tv8
Programın Türü : Yabancı Sinema

Ailesi ile birlikte Ukrayna'dan Amerika'ya göç eden Yuri Orlov, kendine uygun bir iş ararken şahit olduğu bir silahlı saldırı sonucu kararını verir. Yeraltındaki silah piyasasına girecek ve adım adım yükselecektir. Kardeşi Vitali'den kendisine yardım etmesini isteyen Yuri, kısa sürede işin püf noktalarını öğrenmeye başlar ve günün birinde efsanevi silah tüccarı Simeon Weisz'ın yerini almanın hayallerini kurar. Soğuk savaşın sona ermesinden sonra Rusya'nın dağılması ile bölgede büyük bir silah pazarı oluşmuştur. Bölge hakkında bilgisini kullanan Yuri, kısa zamanda yaptığı anlaşmalarla pazarı büyük ölçüde ele geçirir. Tüm bunlar olurken, onu adım adım izleyen Interpol ajanı Jack Valentine son hamlesini yapmak için hazırlanmaktadır. 
 
Etiketler : savaş tanrısı 29 Ocak 2013 seyret, savaş tanrısı 29 Ocak 2013 full izle, savaş tanrısı 29 Ocak 2013 HD izle, savaş tanrısı 29 Ocak izle, savaş tanrısı 29.01.2013 izle, savaş tanrısı izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder