Sayfalar

16 Ocak 2013 Çarşamba

Unutma beni 16 ocak 2013 çarşamba 1000.bölüm fox tv izle

unutma beni 16.01.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1000

Ali Çiğdem’i İlkay’ın yerini söylemesi için sıkıştırır, tehdit eder. Çiğdem ablasının yerini söyleyecek midir? Rauf Erdem’e, İlkay’la ilgili bir şey bilip bilmediğini sorar. Erdem Rauf’a ne cevap verecektir? Erdem Çiğdem’le telefonla konuşurken durumdan şüphelenen Rauf Ali’ye Çiğdem ve Erdem’in buluşacağı haberini verir. Ali Erdem’i takip edip, ne öğrenecektir? Emine İlkay’ı ziyarete gelir. İlkay Emine’ye Zeynep’le ilgili neler anlatacaktır? Kenan Ceylan’a sıkıntılarının üstesinden gelmesi için yardım edebileceğini söyler, işbirliği önerir, Ceylan’ın cevabı ne olacaktır? Şerif Emine’ye Ceylan’a boşanma davası açtığını söyler. Emine bu haberi nasıl karşılayacaktır? Nihayet Emine ve Şerif kavuşacaklar mıdır?

Etiketler : unutma beni 16 Ocak 2013 seyret, unutma beni 16 Ocak 2013 full izle, unutma beni 16 Ocak 2013 HD izle, unutma beni 16 Ocak izle, unutma beni 016.01.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder