Sayfalar

21 Ocak 2013 Pazartesi

Unutma beni 21 ocak 2013 pazartesi 1008.bölüm fox tv izle

unutma beni 21.01.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1008



Süreyya kendi parasını İlkay’ın yastığının altına koyar ve onu hırsızlıkla suçlar. İlkay’ı bu zor durumdan kim kurtaracaktır? Kenan Emine’nin evine gelir ve konuşmak istediğini söyler. Kenan yine ne söyleyip Emine’yi çok öfkelendirecektir? Kenan Rıfat’ların evinin boş olduğunu fark edip, kömürlüğü aramak için eve gider. Kenan sonunda kömürlükteki paraları ele geçirebilecek midir? Şerif hala nezarettedir. Ali şikayetini geri çekip, Şerif’i ordan kurtaracak mıdır? Birkaç parça eşyasını evden almaya gelen Ali’yi evde nasıl bir sürpriz beklemektedir? Ceylan Belkıs’ın yanına gider, çekip gitmesini ister tekrar. Belkıs’ın ona cevabı ne olacaktır? Kafasından Ceylan’la ilgili neler geçmektedir?

Etiketler : unutma beni 21 Ocak 2013 seyret, unutma beni 21 Ocak 2013 full izle, unutma beni 21 Ocak 2013 HD izle, unutma beni 21 Ocak izle, unutma beni 21.01.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder