Sayfalar

29 Ocak 2013 Salı

Unutma beni 29 ocak 2013 salı 1009.bölüm fox tv izle

unutma beni 29.01.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1009

Ali gitmeden önce Zeynep’i Hikmetlere getirir. Hikmet’lerin tepkisi ne olacaktır? Ali kızını son kez görmesi için İlkay’ı ziyarete gider. Ali İlkay’a öyle açıklamalar yapar ki İlkay çok şaşırır. Ali neler demiştir? Ali İlkay’ın yanından ayrılırken yanına İlkay’la ilgili ne alacaktır? Ali İlkay’dan ayrıldığı için pişman mıdır yoksa? Esra Ali’yi beklemektedir, uçağın kalkmasına çok az bir süre vardır. Ali yoksa Almanya’ya gitmekten vaz mı geçmiştir? Emine, Reyhan’dan Şerif’i arayıp ne söylemesini isteyecektir? Emine Kenan’ın yanındayken Şerif gelir. Şerif ne yapıp Emine’yi kızdıracaktır? Emine’nin hangi sözleri Şerif’i çok yaralayacaktır? Kenan yol ortasında fenalaşan birini görür ve özellikle yardım etmez. Kimdir bu kişi?

Etiketler : unutma beni 29 Ocak 2013 seyret, unutma beni 29 Ocak 2013 full izle, unutma beni 29 Ocak 2013 HD izle, unutma beni 29 Ocak izle, unutma beni 29.01.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder