Sayfalar

31 Ocak 2013 Perşembe

Unutma beni 31 ocak 2013 perşembe 1011.bölüm fox tv izle

unutma beni 31.01.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1011

Kenan Belkıs’la birlikteyken, Emine eve gelir. Emine Kenan’ın Belkıs’la arasındakileri öğrenecek midir? Ali Şerif’le vedalaşmaya gelir, Şerif öfkelidir Ali’ye. Ali onca yılın hatırı için kendisini dinlemesini ister. Şerif Ali’ye karşı yumuşayacak mıdır? İlkay’ın çıkmasını bekleyen Şeker ve Hikmet, İlkay’la ilgili ne öğrenip, deliye döneceklerdir? Gülten İlkay’a suçu üstüne almak istediğini söyler. İlkay bu teklifi kabul edecek midir? İlkay’ı kaç yıl hapis beklemektedir? Emine Reyhan’la, Şerif’in hediyesi olan küpeleri ve bir de mektup yollamıştır. Mektupta neler yazmaktadır? Emine şehri terk etmeye karar vermiştir. Şerif Emine’yi durdurabilecek midir? Reyhan Şerif’ten Ceylan’la ilgili gerçeği Emine’ye anlatmasını ister. Şerif olanları nihayet Emine’ye anlatacak mıdır?

Etiketler : unutma beni 31 Ocak 2013 seyret, unutma beni 31 Ocak 2013 full izle, unutma beni 31 Ocak 2013 HD izle, unutma beni 31 Ocak izle, unutma beni 31.01.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder