Sayfalar

14 Şubat 2013 Perşembe

Bana her şey yakışır 14 şubat 2013 perşembe merve akyüzlü kanal d izle

bana her şey yakışır 14.02.2013 izle
Programın Adı : Bana her şey yakışır
Programın Saati : 12:15
Programın Kanalı : Kanal d
Günün Yarışmacısı : Merve Akyüzlü

Süre; yalnızca 3 saat. Bu hafta için belirlenen bütçe 750 TL... Hedef ise haftanın en şık kadını olmak. Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmamızda, bu haftanın konsepti "Sevgililer Günü Kutlama Yemeği" Yarışmacılarımız elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 3 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinlerini oluşturup konsepte göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanmak için yarışacak. İşte 83. haftanın yarışmacıları: İlk yarışmacımız: PELİN YILMAZ İkinci yarışmacımız: TUĞBA ÇİLEM UZUNER Çarşamba günü yarışacak olan yarışmacımız: GÜLNUR UZUN Perşembe günü yarışacak olan yarışmacımız: MERVE AKYÜZLÜ Cuma günü yarışacak olan yarışmacımız: MELEK TEKBUDAK Acaba haftanın en şık kadını bu 5 kadın arasından kim olacak? SEVGİLİLER GÜNÜ KUTLAMA YEMEĞİ konseptinde neler giyilmeli ve hangi renkleri tercih etmeli? Bana Her Şey Yakışır'ın moda yorumcusu Cengiz Abazoğlu bu konuda neler söyleyecek, hanımlara hangi tüyoları verecek? HEPSİ HAFTA İÇİ HER GÜN 12:50'DE BANA HER ŞEY YAKIŞIR'DA

Etiketler : bana her şey yakışır 14 şubat 2013 seyret, bana her şey yakışır 14 şubat 2013 full izle, bana her şey yakışır 14 şubat 2013 HD izle, bana her şey yakışır 14 şubat izle, bana her şey yakışır 7.02.2013 izle, bana her şey yakışır izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder