Sayfalar

7 Şubat 2013 Perşembe

Bana her şey yakışır 7 şubat 2013 perşembe neslihan atılır kanal d izle

bana her şey yakışır 07.02.2013 izle
Programın Adı : Bana her şey yakışır
Programın Saati : 12:15
Programın Kanalı : Kanal d
Günün Yarışmacısı : Neslihan Atılır

Süre; yalnızca 3 saat. Bu hafta için belirlenen bütçe 750 TL... Hedef ise haftanın en şık kadını olmak. Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmamızda, bu haftanın konsepti "Renklere Göre Kombin Yap (3 renk kullanarak)" Yarışmacılarımız elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 3 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinlerini oluşturup konsepte göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanmak için yarışacak. İşte 82. haftanın yarışmacıları: İlk yarışmacımız: SEMRA SESLİ İkinci yarışmacımız: SEYHAN ŞAHİNKAYA Çarşamba günü yarışacak olan yarışmacımız: BELİZ ORHAN Perşembe günü yarışacak olan yarışmacımız: NESLİHAN ATILIR Cuma günü yarışacak olan yarışmacımız: HARİKA BERFİN YAŞO Acaba haftanın en şık kadını bu 5 kadın arasından kim olacak? RENKLERE GÖRE KOMBİN konseptin’de neler giyilmeli ve hangi renkleri tercih etmeli?   Bana Her Şey Yakışır'ın moda yorumcusu Cengiz Abazoğlu bu konuda neler söyleyecek, hanımlara hangi tüyoları verecek? HEPSİ HAFTA İÇİ HER GÜN 12:50'DE BANA HER ŞEY YAKIŞIR'DA

Etiketler : bana her şey yakışır 7 şubat 2013 seyret, bana her şey yakışır 7 şubat 2013 full izle, bana her şey yakışır 7 şubat 2013 HD izle, bana her şey yakışır 7 şubat izle, bana her şey yakışır 7.02.2013 izle, bana her şey yakışır izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder