Sayfalar

14 Şubat 2013 Perşembe

Beni affet 14 Şubat 2013 perşembe 309.bölüm star tv izle

beni affet 14.02.2013 izle
Programın Adı : Beni Affet
Programın Saati : 17:00
Programın Kanalı : Star Tv

Ankaralı zengin bir aileyi merkezine alan Beni Affet, gecekondudan üniversitelilere, ev kadınlarından beyaz yakalılara kadar toplumun her kesiminden karakterleri ekrana taiıyor. Karakterlerin hemen hemen hepsi, aşkla, doğrulukla ve gururlarıyla sınanıyorlar. Bu sınavdan ancak dürüst olanlar alnının akıyla çıkabiliyor. Hem kendilerine hem de hayata karşı dürüst olanlar... Beni Affet, sadece kendi doğrularını çocuklarına dayatarak tek tek hepsini mutsuz eden bir babanın ve babaların günahı yüzünden aşklarını yitiren çocukların hikâyesi aynı zamanda... Vazgeçilemeyen aşkların ve bitmeyen umutların hikayesi...

Etiketler : beni affet 14 şubat 2013 seyret, beni affet 14 şubat 2013 full izle, beni affet 14 şubat 2013 HD izle, beni affet 14 şubat izle, beni affet 14.02.2013 izle, beni affet izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder