Sayfalar

14 Şubat 2013 Perşembe

Unutma beni 14 şubat 2013 perşembe 1021.bölüm fox tv izle

unutma beni 14.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1021

Özgür hala olanlardan habersiz Mete ve kuzeninin yanındadır. Özgür bu ikilinin kendisi hakkındaki kötü niyetlerini öğrenecek midir? Ev halkı Özgür için telaşlanırken, Özgür’ün bir arkadaşında kaldığı haberi gelir. Ev halkı Özgür’ün zorla tutulduğunu anlayacak mıdır? İlkay Gülten’e söz verdiği gibi, Gülten’in oğlunun kaldığı eve gider. İlkay’ın nasıl bir planı vardır? Gülten’in oğlunu görebilecek midir? Erdem gidecek diye Rauf çok gergindir. Erdem gitme kararından vazgeçecek midir? Çiğdem içerken barda Erdem ile karşılaşır. Çiğdem Erdem’e ne söyleyip, onu şoke edecektir? Rauf Asu için bu sefer de kimi tartaklayacaktır? Olaya kim şahit olacaktır?

Etiketler : unutma beni 14 şubat 2013 seyret, unutma beni 14 şubat 2013 full izle, unutma beni 14 şubat 2013 HD izle, unutma beni 14 şubat izle, unutma beni 14.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder