Sayfalar

28 Şubat 2013 Perşembe

Unutma beni 28 şubat 2013 perşembe 1031.bölüm fox tv izle

unutma beni 28.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1031

Şerif Emine’nin hamilelik haberiyle allak bullaktır. Şerif bebekle ilgili neler düşünmektedir? Ceylan’dan boşanacak mıdır? Selim İlkay’ın hayatında biri olduğunu düşündüğü için ona zarar vermeyi planlamaktadır. Selim amacına ulaşacak mıdır? Emine doktora gider yine, Şerif de ona eşlik eder. Doktor onlara hangi tatsız haberi verecektir? Asu bir türlü Erdem’i aklından atamamaktadır ve boşanma konusunda kararlıdır. Rauf boşanmaya ikna olacak mıdır? Volkan Cevher denen adamla neden buluşmuştur? Kimdir bu adam, amacı nedir? Güleser ev üzerindeki hakkını Kenan’a devretmeme konusunda kararlı mıdır?

Etiketler : unutma beni 28 şubat 2013 seyret, unutma beni 28 şubat 2013 full izle, unutma beni 28 şubat 2013 HD izle, unutma beni 28 şubat izle, unutma beni 28.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder