Sayfalar

4 Mart 2013 Pazartesi

Unutma beni 4 mart 2013 pazartesi 1033.bölüm fox tv izle

unutma beni 04.03.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1033

İlkay Selim’i evde birilerinin delirtmeye çalıştığını anlamıştır artık. Selim’i alıp kendi evine götürür. Yeşim bunu duyunca ne yapacaktır? İlkay Selim’i hastaneye götürür ve tahliller yaptırır, tahlillerde ne çıkacaktır? Çiğdem’in Erdem’e olan platonik aşkı gün geçtikçe artmaktadır. Erdem Çiğdem’i kendisinden soğutmak için nasıl bir yol izleyecektir? Azeri iş adamı Cevher, Belkıs ile anlaşmalı evlilik meselesini konuşmaya gelir, Belkıs’ın cevabı ne olacaktır? Cevher’in Emine’yi şaşırtan teklifi nedir? Emine hayati riske rağmen bebeği aldırmama konusunda kararlıdır. Şerif onu vazgeçirebilecek midir? Tarla satılır ve Rıfat Kenan’ın parasını verir. Kenan parayı Volkan’a verecek midir?

Etiketler : unutma beni 4 mart 2013 seyret, unutma beni 4 mart 2013 full izle, unutma beni 4 mart 2013 HD izle, unutma beni 4 mart izle, unutma beni 04.03.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder