Sayfalar

24 Ocak 2013 Perşembe

Adamım benim filmi 24 ocak 2013 perşembe star tv izle

adamım benim 24.01.2013 izle
Programın Adı : Adamım benim
Programın Saati : 23:15
Programın Kanalı : Star Tv
Programın Türü : Yabancı Sinema

 
Peter Klaven, kız arkadaşı Zooey'ye evlenme teklif ettikten sonra acı gerçeğin farkına varır. Nişanlısının çevresinde her şeyini paylaşabileceği bir sürü kız arkadaşı vardır. Peter'ın ise 'adamım benim!' diyebileceği bir arkadaşı yoktur. Nikahında sağdıçlık yapacak bir erkek arkadaş edinmeye çalışan Peter'ın yolu Sydney Fife ile kesişir. İki erkek arasında başlayan dostluk, Peter'ın Zooey ile ilişkisinde sorunlara neden olacaktır.

Etiketler : adamım benim 24 Ocak 2013 seyret, adamım benim 24 Ocak 2013 full izle, adamım benim 24 Ocak 2013 HD izle, adamım benim 24 Ocak izle, adamım benim 24.01.2013 izle, adamım benim izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder