Sayfalar

26 Ocak 2013 Cumartesi

Ben bilmem eşim bilir 26 ocak 2013 cumartesi kanal d izle

ben bilmem eşim bilir 26.01.2013 izle
Programın Adı : Ben bilmem eşim bilir
Programın Saati : 20:00
Programın Kanalı : Kanal D
Programın Sunucusu : İlker Ayrık

Kanal D’nin ilgiyle izlenen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu akşam yayınlanacak bölümünde en kaslı en sporcu en iddialı yarışmacılar birinci olabilmek için kıyasıya yarışacaklar. Görüntüleri ile İlker Ayrık’ı bile korkutan erkekler birbirinden heyecanlı oyunlar oynarken çiğköfte yemek için ter dökecek, hanımlar pazar poşeti taşımak için mücadele edecekler. Bu bölümde Şiima Özönde – Emrah Uludağ, Mehtap – Ergin Kırbaç, Burcu Sanduvaç – Ali Baki ve Ece – Ümit Kırkayak çiftleri yarışacak. Erkekler ilk oyunlarında eşleri sırtında iken 5 turu tahmin edilen süre içinde tamamlamaya çalışırken,  ikinci oyunlarında birbirinden leziz çiğköfteleri 90 saniye içinde yemek için çaba gösterecekler. Erkeklerin ardından üç ve dördüncü oyununda ise hanımlar performanslarını gösterecekler. Hanımlar ilk oyunlarında eşlerinin tahmin ettiği sayı kadar voleybol topunu fileye atmak için çaba gösterirken, ikinci oyunlarında eşlerinin tahmin ettiği ağırlıkta pazar poşeti taşımak için tüm performanslarını gösterecekler. Sporcu olan yarışmalarılar arasındaki kıyasıya yarış herkesi heyecanlandıracak. Hanımların ardından oyun sırası erkeklere geçecek ve yarışmacılar 20 kilo ağırlığı eşlerinin tahmin ettiği sayı kadar indirip kaldırmaya çalışacaklar. Final öncesi oynanacak son oyunda ise çay bardaklarını üst üste dizerek çaydan kule yapacaklar. Final oyununa kalan iki çift ise oynanacakları penaltı oyununda başarılı oldukça arabayı kendi taraflarına çekmeye çalışacaklar. Yarışmacılar attıkları penaltılarla topları kaleye sokmak için çaba gösterecekler. Arabayı en çok kendine çeken kişi ise otomobilin sahibi olacak.
 
Etiketler : ben bilmem eşim bilir 26 Ocak 2013 seyret, ben bilmem eşim bilir 26 Ocak 2013 full izle, ben bilmem eşim bilir 26 Ocak 2013 HD izle, ben bilmem eşim bilir 26 Ocak izle, ben bilmem eşim bilir 26.01.2013 izle, ben bilmem eşim bilir izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder