Sayfalar

25 Ocak 2013 Cuma

Unutma beni 25 ocak 2013 cuma 1007.bölüm fox tv izle

unutma beni 25.01.2013 izle
Programın Adı : Unutma Beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1007

İlkay’ın koğuşta ilk günüdür. İlkay koğuşa alışabilecek midir? Süreyya denen kadın neden İlkay’a kötü davranmaktadır? Güleser ve Volkan, Volkan’ın ayağı için doktora giderler. Doktor ne söyleyip Güleser’i çok üzecektir? Rıfat Emine’yle, Şerif hakkında konuşmaya gelir. Emine babasına Şerif’in kendisini üzdüğünü, Ceylan’ı seçtiğini söyleyecek midir? Belkıs ve Ceylan kafede buluşurlar. Kenan onları takip eder. Kenan ne duyup, çok şaşıracaktır? Ali kiminle ölesiye kavga edip, şikayetçi olacaktır? Esra bir an önce Almanya’ya gitmek istemektedir. Ali’nin bu konudaki kararı nedir? Neden işleri ağırdan almaktadır?

Etiketler : unutma beni 25 Ocak 2013 seyret, unutma beni 25 Ocak 2013 full izle, unutma beni 25 Ocak 2013 HD izle, unutma beni 25 Ocak izle, unutma beni 25.01.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder