Sayfalar

30 Ocak 2013 Çarşamba

Unutma beni 30 ocak 2013 çarşamba 1010.bölüm fox tv izle

unutma beni 30.01.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1010

Rıfat telefonda Şerif’e sert çıkışır, Rıfat Şerif’i neyle tehdit edecektir? Emine fenalaşır yine, Emine’ nin neyi vardır? Onu görmeye gelen sürpriz konuk kimdir? Reyhan Şerif’e çok öfkelenen babasına Ceylan’la ilgili gerçekleri anlatacak mıdır? Rıfat sözde tecavüz olayını sonunda öğrenecek midir? Hikmet ve Şeker Rauf’larda kalan Ali’nin yanına gelir. Şeker ve Hikmet, Ali’ den ne isteyecektir? Ali ve Esra Almanya’ya gitme konusunda hala kararlı mıdır? Süreyya elinde bıçak Gülten’i ve İlkay’ı sıkıştırır. İtiş kakış sırasında Süreyya bıçaklanır. Süreyya’yı kim bıçaklamıştır? Kenan Belkıs’ın yanındayken Belkıs’ın eski kocası Cevat gelir. Kenan Belkıs’ı rahatsız eden Cevat’ı korkutur. Kenan bunu neden yapmıştır, asıl niyeti nedir? Belkıs’la Kenan arasında neler yaşanacaktır?

Etiketler : unutma beni 30 Ocak 2013 seyret, unutma beni 30 Ocak 2013 full izle, unutma beni 30 Ocak 2013 HD izle, unutma beni 30 Ocak izle, unutma beni 30.01.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder