Sayfalar

3 Şubat 2013 Pazar

Ben bilmem eşim bilir 3 şubat 2013 pazar kanal d izle

ben bilmem eşim bilir 03.02.2013 izle
Programın Adı : Ben bilmem eşim bilir
Programın Saati : 20:00
Programın Kanalı : Kanal D
Programın Sunucusu : İlker Ayrık

Önce bağırarak korkuttu, sonra baltayı eline aldı! Kanal D’nin  İlker Ayrık’ın sunduğu, ilgiyle izlenen yarışma programı “Ben Bilmem Eşim Bilir”in bu akşam yayınlanacak bölümünde Rizeli çiftin enerjisi ve birbirlerini ilginç şekilde motive etmeleri programa renk katacak. Programın bu bölümde Selcan – Deniz Kurt, Mine – İlkan Parasayan, Nuriye- Erhan Tekin ve Havva- Engin Çavuş çiftleri yarışacak. Erkekler ilk oyunlarında tahta masayı parçalayarak eşlerinin tahmin ettiği ağırlığı toplamak için ter dökerken, ikinci oyunlarında gözleri kapalı olarak eşlerinin yönlendirmesiyle masayı kurmaya çalışacaklar. Erkeklerin ardından üç ve dördüncü oyununda ise hanımlar performanslarını gösterecekler. Hanımlar ilk oyunlarında 90 saniye içinde eşlerinin tahmin ettiği sayıda kaleye gol atmak atarak tüm yeteneklerini gösterecekler. İkinci oyunlarında ise yumurtaları üfleyerek ters çevirmek için çaba gösterecekler. Hanımların ardından oyun sırası erkeklere geçecek ve beyler iki ellerinde çay tepsisi ile parkuru eşlerinin tahmin ettiği sürede tamamlamaya çalışacaklar. Final öncesi oynanacak son oyunda ise hanımlar eşlerinin tahmin ettiği denemede attıkları bardakları masanın üzerindeki deliğe sokmak için gerilim dolu anlar yaşayacaklar. Final oyununa kalan iki çift ise, oynanacakları ters kadeh oyununda rakiplerine üstünlük sağlayıp, otomobilin sahibi olabilmek için mücadele edecekler.

Etiketler : ben bilmem eşim bilir 3 şubat 2013 seyret, ben bilmem eşim bilir 3 şubat 2013 full izle, ben bilmem eşim bilir 3 şubat 2013 HD izle, ben bilmem eşim bilir 3 şubat izle, ben bilmem eşim bilir 3.02.2013 izle, ben bilmem eşim bilir izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder