Sayfalar

21 Şubat 2013 Perşembe

Doktorum programı 21 şubat 2013 perşembe kanal d izle

doktorum 21.02.2013 izle
Programın Adı : Doktorum
Programın Saati : 09:00
Programın Kanalı : Kanal D
Programın Sunucusu : Zahide Yetiş

21 Şubat Perşembe "Ritim Bozukluğu" "Omuz Ağrıları" Kanal D’nin sunuculuğunu, Zahide Yetiş ve Op. Dr. Aytuğ Kolankaya’nın yaptıkları  “Doktorum” programında bugün; “Ritim Bozukluğu” ve “Omuz Ağrıları” konuları işlenecek. Her yaşta görülebilen kalp ritmi bozukluklarını, Kalp ve Damar Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Oktay Ergene anlatacak. Ergene, kalbimizin ritmini nasıl koruyabiliriz? Ritim bozukluğu hangi şekillerde ortaya çıkar? Her çarpıntı ritim bozukluğu mu demektir? Çarpıntı ciddi bir hastalığın habercisi midir? Kimler kalp pili kullanmalıdır? Ne zaman EKG çektirmeliyiz? Tedavi gerektirmeyen ritim bozuklukları da var mıdır? Sorularını da yanıtlayacak. Ortopedi ve Travmatoloji Uzmanı Prof. Dr. Fahri Erdoğan, vücudtaki en karmaşık eklemlerden biri olan omuz eklemine bağlı ağrıları anlatacak. Omuz ağrılarının nedeni başka bir bölgeden omuza yansıyan ağrılar da olabilir mi? En sık karşılaşılan nedenler nelerdir? Omuz ağrısı kalp rahatsızlığı habercisi olabilir mi? Omuz ağrısı çekenler neler yapmalı? Fizik tedavi mi egzersiz mi? sorularının da yanıtlarını verecek. Doktorum’ da, izleyicilerden gelen sorular da canlı yayında yanıtlanacak.

Etiketler : doktorum 21 şubat 2013 seyret, doktorum 21 şubat 2013 full izle, doktorum 21 şubat 2013 HD izle, doktorum 21 şubat izle, doktorum 21.02.2013 izle, doktorum izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder