Sayfalar

11 Şubat 2013 Pazartesi

Unutma beni 11 şubat 2013 pazartesi 1018.bölüm fox tv izle

unutma beni 11.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1018

Şerif ve Ceylan İstanbul’a yerleşme konusunda kararlılardır. Şerif bunu Özgür’e usulünce anlatmayı başarabilecek midir? Rauf Hikmet’lere ziyarete giderken Asu da atılır ve onunla gider. Hikmet bildikleri konusunda açık verecek midir? Yoksa Asu’yu koruyacak mıdır? Erdem Asu’nun gerçekte kim olduğunu artık öğrenmiştir. Asu onunla görüşmek istemeyen Erdem’i ziyarete gider. Kendini affettirebilecek midir? Emine şehirden ayrılan Şerif’in peşine düşer. Emine Şerif’i yakalayabilecek midir? Şerif’in son anda verdiği ilginç karar nedir? Gülten hala kendisini dışarıda yakalattığı için İlkay’a çok öfkelidir. İlkay Gülten’e ne söyleyip kendini affettirecektir?

Etiketler : unutma beni 11 şubat 2013 seyret, unutma beni 11 şubat 2013 full izle, unutma beni 11 şubat 2013 HD izle, unutma beni 11 şubat izle, unutma beni 11.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder