Sayfalar

12 Şubat 2013 Salı

Unutma beni 12 şubat 2013 salı 1019.bölüm fox tv izle

unutma beni 12.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1019

Ceylan yeni bir bilezik alır ama evde kaybeder. O sırada Belkıs gelmiştir, bileziği Belkıs mı çalmıştır? Özgür arkadaşının annesinin ameliyatı için ne yapacaktır? Ceylan Kenan’ın evine gider. Şans eseri kaybettiği saksısını görür. Acaba Kenan Ceylan’ın saksısının sırrını çözmüş müdür? Rauf sinirli bir şekilde Erdem’i ofise çağırır. Asuman Erdem’le birlikte ofise gelir. Hikmet Rauf’un yanındadır. Hikmet her şeyi anlatmış mıdır yoksa? Gülten Süreyya’yı ifadesini değiştirmesi için ikna etmeye çalışır. Acaba İlkay hapishaneden çıkabilecek midir? Rıfat Şerif’in ofisine gelir, yaşadıkları tatsızlıklardan dolayı üzgün olduğunu söyler. Şerif Rıfat’ı nasıl karşılayacaktır?

Etiketler : unutma beni 12 şubat 2013 seyret, unutma beni 12 şubat 2013 full izle, unutma beni 12 şubat 2013 HD izle, unutma beni 12 şubat izle, unutma beni 12.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder