Sayfalar

13 Şubat 2013 Çarşamba

Unutma beni 13 şubat 2013 çarşamba 1020.bölüm fox tv izle

unutma beni 13.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1020

Asuman Erdem meselesi yüzünden çok huzursuzdur. Rauf neden silahla ikilinin üzerine yürüyecektir? Yoksa ihaneti öğrenmiş midir? Hikmet Çiğdem’den işi bırakmasını ister. Çiğdem buna bir anlam veremez. Hikmet gördüklerini Çiğdem’e anlatacak mıdır? Özgür Ceylan’ın bu sefer de küpelerini çalarken babasına yakalanır. Özgür bu durumu nasıl açıklayacaktır? İlkay nihayet tahliye olmuştur. İlkay Gülten’e verdiği söz üzerine çıkar çıkmaz ne yapacaktır? Mete ve kuzeni Özgür’le ilgili nasıl kötücül bir plan peşindedir. Özgür gençlerin niyetini anlayacak mıdır? Belkıs Emine’nin odasında Şaziye’nin fotoğraflarını görür. Belkıs bunun üzerine Emine’ye nasıl bir oyun oynayacaktır?

Etiketler : unutma beni 13 şubat 2013 seyret, unutma beni 13 şubat 2013 full izle, unutma beni 13 şubat 2013 HD izle, unutma beni 13 şubat izle, unutma beni 13.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder