Sayfalar

15 Şubat 2013 Cuma

Unutma beni 15 şubat 2013 cuma 1022.bölüm fox tv izle

unutma beni 15.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma Beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1022

İlkay Gülten’e verdiği sözü tutmak için Yeşim’in şirketinde işe başlamayı düşünmektedir. İlkay bunu başarabilecek midir? Belkıs Kenan’a hangi konuda yardımcı olacaktır? Hikmet Çiğdem’in Erdem’in yanında çalışmasını istememektedir. Erdem’e nasıl bir teklifte bulunacaktır? Erdem Çiğdem’in aşk-ı ilanından sonra nasıl davranacağını bilememektedir. Çiğdem hakkında ne düşünmektedir? Emine de Özgür’ün kaçırıldığını öğrenmiştir. Ev halkı bu durumu bilmez. Emine ve Şerif Özgür’ü kaçıran gençleri bulabilecekler midir? Rauf Asu ile yakınlaşmaya çalıştıkça Asu ondan kaçar. Rauf bu duruma nasıl tepki gösterecektir?

Etiketler : unutma beni 15 şubat 2013 seyret, unutma beni 15 şubat 2013 full izle, unutma beni 15 şubat 2013 HD izle, unutma beni 15 şubat izle, unutma beni 15.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder