Sayfalar

20 Şubat 2013 Çarşamba

Unutma beni 20 şubat 2013 çarşamba 1025.bölüm fox tv izle

unutma beni 20.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1020

İlkay yine Selim’i görmeye eve gider. Selim ve İlkay arasında bu sefer neler yaşanacaktır, Selim İlkay’dan hoşlanmış mıdır yoksa? Yeşim, İlkay’dan Selim’e neyi imzalatmasını isteyecektir? Yeşim Gülten’in anlattığı gibi, sinsi ve kötü niyetli bir kadın mıdır? Zeliha İlkay’a Selim’le ilgili neler anlatıp, onu çok şaşırtacaktır? Erdem Çiğdem’e soğuk davranmaktadır. Bu duruma öfkelenen Çiğdem ne yapacaktır? Çiğdem’in Erdem’i şaşırtan itirafı nedir? Rıfat ve Güleser Volkan’ın parasıyla gidip, yaşadıkları evi satın alırlar. Volkan paraların kendi parası olduğunu anlayacak mıdır? Emine para sıkıntısı çekmektedir ve iş aramaktadır. Bu konuda ona kim yardımcı olacaktır?

Etiketler : unutma beni 20 şubat 2013 seyret, unutma beni 20 şubat 2013 full izle, unutma beni 20 şubat 2013 HD izle, unutma beni 20 şubat izle, unutma beni 20.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder