Sayfalar

22 Şubat 2013 Cuma

Unutma beni 22 şubat 2013 cuma 1027.bölüm fox tv izle

unutma beni 22.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma Beni
Programın Saati : 22:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1027

Selim duyduklarının etkisiyle İlkay’a çok öfkelidir. İlkay’ı boş bir inşaata çağırır, Selim burada ne yapmayı planlamaktadır? Yeşim’in yardımcısı Zeliha, Selim’in odasında ne görüp dehşete kapılacaktır? Selim’in İlkay’la ilgili planı nedir? Rıfat ve Güleser, Volkan’ın parayı tarla satışından elde etmediğini öğrenmişlerdir. Volkan paranın kaynağı için nasıl bir açıklama yapacaktır? Kenan Volkan’ı hangi sıkıntılı durumdan kurtaracaktır? Emine aşırı halsizliği için doktora gitmiştir. Emine’nin neyi vardır, sonuçlar çıktığında neden allak bullak olmuştur? Asu Erdem’i görmeye otele gider. Erdem Asu’yu affedebilecek midir?

Etiketler : unutma beni 22 şubat 2013 seyret, unutma beni 22 şubat 2013 full izle, unutma beni 22 şubat 2013 HD izle, unutma beni 22 şubat izle, unutma beni 22.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder