Sayfalar

26 Şubat 2013 Salı

Unutma beni 26 şubat 2013 salı 1029.bölüm fox tv izle

unutma beni 26.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1029

Emine hastane sonuçları yüzünden çok tedirgindir hatta şehri terk etmeyi bile düşünmektedir? Emine'nin neyi vardır? Kenan Volkan'daki paranın kendi parası olduğunu söylemiştir ve Rıfat buna karşılık evi Kenan'a verecektir? Güleser ne yapıp da Rıfat'ı çok öfkelendirecektir? İlkay yine Selim'i görmeye gelir. Selim durup dururken neden İlkay'a bağıracaktır? Rauf Asu'yu karşısına alır ve artık bir bebeklerinin olabileceğini söyler. Asu'nun cevabı ne olacaktır? Asu neden Erdem'i görmeye gidip ardından avukata gidecektir? Rauf'la ilgili aklından ne geçmektedir? Çiğdem ve Erdem arasındaki gerginlik devam etmektedir. İkilinin arasındaki buzlar ne zaman eriyecektir?

Etiketler : unutma beni 26 şubat 2013 seyret, unutma beni 26 şubat 2013 full izle, unutma beni 26 şubat 2013 HD izle, unutma beni 26 şubat izle, unutma beni 26.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder