Sayfalar

27 Şubat 2013 Çarşamba

Unutma beni 27 şubat 2013 çarşamba 1030.bölüm fox tv izle

unutma beni 27.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1030

Şerif ve Rıfat hala Emine’nin ölümcül bir hastalığı olduğunu düşünmektedir. Emine Şerif’e hamile olduğunu söyleyecek midir? Ceylan Şerif ve Emine konuşurken ne duyup çok üzülecektir? İlkay Selim ile yakınlaşmayı sürdürmektedir, ona hediyeler alır. Selim’in İlkay’a duyguları ise tamamen aşkla alakalıdır. İlkay bunu anlayacak mıdır? Selim kimi telle boğmayı düşünecektir? Kim kızdırmıştır onu? Asu Erdem’i görmeye gider ve ona boşanacağını tekrarlar. Erdem’in cevabı ne olacaktır? Asu Rauf’u kiminle konuşurken duyup, dehşete kapılacaktır? Erdem neden Çiğdem’i azarlayıp, onu ağlatacaktır? Kenan paralarına yeniden sahip olabilmek için Volkan’a nasıl bir teklifle gelecektir?

Etiketler : unutma beni 27 şubat 2013 seyret, unutma beni 27 şubat 2013 full izle, unutma beni 27 şubat 2013 HD izle, unutma beni 27 şubat izle, unutma beni 27.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder