Sayfalar

4 Şubat 2013 Pazartesi

Unutma beni 4 şubat 2013 pazartesi 1013.bölüm fox tv izle

unutma beni 04.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1013

Şerif Reyhan’ın yardımıyla hastaneye kaldırılmıştır. Şerif’in neyi vardır? Emine Şerif’in başına gelenleri duyacak mıdır? Esra Ali’yi beklerken Çiğdem gelir. Çiğdem ve Esra yine hangi konuda tartışacaklardır? Esra’nın korkusu nedir? Ali gitmeden Rauf’a İlkay’la ilgili nasıl bir itirafta bulunacaktır? Ali Esra ile hava alanına giderken, aslında neyin farkına varmıştır? İlkay Ali’nin ona söylediği şeylerin etkisindedir hala. İlkay bu görüşmeden sonra Gülten’in hangi teklifine “evet” diyecektir? Emine Reyhan’dan Ceylan’la ilgili ne öğrenip şoke olacaktır? Özgür internetteki gizemli arkadaşıyla sohbeti sürdürmektedir. Kimdir bu kişi, Özgür’den ne istemektedir?

Etiketler : unutma beni 4 şubat 2013 seyret, unutma beni 4 şubat 2013 full izle, unutma beni 4 şubat 2013 HD izle, unutma beni 4 şubat izle, unutma beni 4.01.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder