Sayfalar

5 Şubat 2013 Salı

Unutma beni 5 şubat 2013 salı 1014.bölüm fox tv izle

unutma beni 05.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1014

Şerif hastaneye kaldırılmıştır.Ameliyat sırasında Şerifin başına gelenler tüm aileyi perişan eder. Bundan çok etkilenen Çiğdemin yanında yine Erdem vardır…Çiğdemin Erdeme karşı hisleri her geçen gün artmaktadır. Ceylan ve Emine hastanede yine karşı karşıya gelirler bu karşılaşma surprizlerle doludur. Özgür gizemli bir kişiyle görüşmeye gider. Ancak beklenmeyen bir olayla karşılaşır. Asuman’dan şüphelenen Rauf, onu takip etmeye başlamıştır. Gördükleri onu çok öfkelendirir.. Hapishanede İlkay’ı kurtarmak isteyen Gülten, suçunu üstlenmek ister. Süreyya bunu bozmak için elinden geleni yapar.Gülten İlkay dostluğu ilerlerken Gültenin hayatında onu altüst eden bir gelişme olur.

Etiketler : unutma beni 5 şubat 2013 seyret, unutma beni 5 şubat 2013 full izle, unutma beni 5 şubat 2013 HD izle, unutma beni 5 şubat izle, unutma beni 5.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder