Sayfalar

8 Şubat 2013 Cuma

Unutma beni 8 şubat 2013 cuma 1017.bölüm fox tv izle

unutma beni 08.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma Beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1017

Çiğdem ablasının telefonu üzerine Gülten’i köşkün kapısında beklemektedir. Çiğdem, Gülten cinayet işlemeden engel olabilecek midir? Kenan numaradan Belkıs’a küsmüştür amacı onu kendine bağlamaktır. Belkıs Kenan’ın kendisiyle ilgili gerçek niyetini öğrenecek midir? Asu kendisini otelde gören Hikmet’le buluşur. Asu Hikmet’i, sırlarını saklama konusunda ikna edebilecek midir? Özgür ve Berk hain Mete için para toplamaktadır. Özgür paranın büyük kısmını kimden isteyecektir? Emine sonunda kendisini görmek istemeyen Şerif’i bir meyhanede bulur, ikili arasında nasıl sıcak dakikalar yaşanacaktır?

Etiketler : unutma beni 8 şubat 2013 seyret, unutma beni 8 şubat 2013 full izle, unutma beni 8 şubat 2013 HD izle, unutma beni 8 şubat izle, unutma beni 08.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder