Sayfalar

23 Ocak 2013 Çarşamba

Eyvah düşüyorum 23 ocak 2013 çarşamba star tv izle

eyvah düşüyorum 23.01.2013 izle
Programın Adı : Eyvah Düşüyorum
Programın Saati : 23:15
Programın Kanalı : Star Tv
Programın Sunucusu : Eser Yenenler

Bu akşamki bölümün yarışmacıları; Özlem Cebesoy ve Elif Ulusoy oluyor. Eyvah Düşüyorum'un sunuculuğunu, Çok Güzel Hareketler Bunlar'daki oyunculuğu ve hazır cevaplılığı ile çok sevilen Eser Yenenler üstleniyor. Eyvah Düşüyorum'da yanlış cevaplar düşürürken, ayakta kalan yarışmacı 500 bin TL kazanıyor. Yarışma, İspanya, Macaristan ve ABD başta olmak üzere dünyanın bir çok ülkeside ilgiyle takip ediliyor. Programda, bilgisine ve hızına güvenen bir kişi stüdyodaki diğer 10 yarışmacıya karşı teker teker mücadele ediyor ve girdiği her düelloyu kazanmaya çalışıyor. Her biri yüksek bir çember platformun üzerinde duran yarışmacılar sorulara gereken yanıtı veremez veya sürelerini aşarsa üzerinde durdukları kapaklar açılıyor ve kendilerini yerde buluyorlar. Ayakta kalan son kişi ise 500 bin TL'lik büyük ödülü kazanıyor.

Etiketler : eyvah düşüyorum 23 Ocak 2013 seyret, eyvah düşüyorum 23 Ocak 2013 full izle, eyvah düşüyorum 23 Ocak 2013 HD izle, eyvah düşüyorum 23 Ocak izle, eyvah düşüyorum 23.01.2013 izle, eyvah düşüyorum izle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder