Sayfalar

23 Ocak 2013 Çarşamba

Unutma beni 23 ocak 2013 çarşamba 1005.bölüm fox tv izle

unutma beni 23.01.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1005



Ali, kızını kaçırdığı ve kendisini yaraladığı için İlkay’ı hapse attırmıştır. Ali şikayetini geri çekecek midir? Esra ve Ali başka bir evde kalırlar. Esra İlkay’la ilgili neler söyleyip, Ali’nin canını daha da sıkacaktır? Çiğdem nezarete İlkay’ı görmeye gider. Çiğdem’in hangi sözü İlkay’ı cesaretlendirecektir? Belkıs pansiyonda parasını çaldırmıştır, Ceylan’ın yanına gelir. Ceylan ne söyleyip Belkıs’ı çok öfkelendirecektir? Ceylan Şerif’le ilgili şirketi arar. Şerif’in şehir dışında olmadığını öğrenir. Şerif neden yalan söylemiştir? Emine Şerif’ten bir açıklama beklemektedir. Şerif ise ondan sürekli kaçmaktadır. Emine nasıl bir oyun oynayıp Şerif’i şirkete getirtecektir?

Etiketler : unutma beni 23 Ocak 2013 seyret, unutma beni 23 Ocak 2013 full izle, unutma beni 23 Ocak 2013 HD izle, unutma beni 23 Ocak izle, unutma beni 23.01.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder