Sayfalar

7 Şubat 2013 Perşembe

Unutma beni 7 şubat 2013 perşembe 1016.bölüm fox tv izle

unutma beni 07.02.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 1016

Gülten’in aklı oğlu Selim’dedir, bunu İlkay ile paylaşır. Gülten hapisten kaçabilmek için kendine nasıl zarar verecektir? Şerif her şeyi ardında bırakıp Ceylan’la İstanbul’a yerleşme konusunda kararlı mıdır? Emine Şerif’in uygun bir anını yakalayıp ziyarete gelir. Şerif uyumaktadır, elinin altına bir mektup koyar. Mektup kimin eline geçecektir? Hikmet Şerif’in bir işini halletmek için bir otele gider. Hikmet orada kimi görüp şoke olacaktır? Rıfat Emine ve Reyhan konuşurken kulak misafiri olur. Rıfat ne duyup Reyhan’ı azarlayacaktır? Özgür yeni tanıştığı Mete’ye hayrandır. Özgür Mete’nin kendisiyle alakalı kötü planlarını öğrenecek midir?

Etiketler : unutma beni 7 şubat 2013 seyret, unutma beni 7 şubat 2013 full izle, unutma beni 7 şubat 2013 HD izle, unutma beni 7 şubat izle, unutma beni 7.02.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder