Sayfalar

7 Ocak 2013 Pazartesi

Bana her şey yakışır 7 ocak 2013 pazartesi ahu gümüş kanal d izle

bana her şey yakışır 07.01.2013 izle
Programın Adı : Bana her şey yakışır
Programın Saati : 12:15
Programın Kanalı : Kanal d
Günün Yarışmacısı : Ahu Gümüş


 Süre; yalnızca 3 saat. Bu hafta için belirlenen bütçe 1.000 TL... Hedef ise haftanın en şık kadını olmak. Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmamızda, bu haftanın konsepti "5 YILDIZLI OTELDE NİŞAN TÖRENİ" Yarışmacılarımız elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 3 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinlerini oluşturup konsepte göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanmak için yarışacak. İşte 58. haftanın yarışmacıları: İlk yarışmacımız: Ahu Gümüş İkinci yarışmacımız: Ebru Akkaş Çarşamba günü yarışacak olan yarışmacımız: Aylin Çamalan Perşembe günü yarışacak olan yarışmacımız: Şenay Süzgün Cuma günü yarışacak olan yarışmacımız: Burcu Dinçer Acaba haftanın en şık kadını 5 kadın arasında kim olacak? 5 yıldızlı otelde nişan töreni konseptinde neler giyilmeli ve hangi renkleri tercih edilmeli? Bana Her Şey Yakışır'ın moda yorumcusu Cengiz Abazoğlu bu konuda neler söyleyecek, hanımlara hangi tüyoları verecek? HEPSİ HAFTA İÇİ HER GÜN 12:15'TE BANA HER ŞEY YAKIŞIR'D

Etiketler : bana her şey yakışır 7 Ocak 2013 seyret, bana her şey yakışır 7 Ocak 2013 full izle, bana her şey yakışır 7 Ocak 2013 HD izle, bana her şey yakışır 7 Ocak izle, bana her şey yakışır 07.01.2013 izle, bana her şey yakışır izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder