Sayfalar

7 Ocak 2013 Pazartesi

Unutma beni 7 ocak 2013 pazartesi 993.bölüm fox tv izle

unutma beni 07.01.2013 izle
Programın Adı : Unutma beni
Programın Saati : 15:00
Programın Kanalı : Fox Tv
Bölüm : 993


Asu Erdem’le buluşmaya gider yine. Erdem’i takip eden Çiğdem, Erdem’le Asu’yu görecek midir? İlkay Ali’nin gizlediği kızına kavuşmak için arayış içindedir. Rauf ona yardım eder. Acaba Ali ve Esra bebeği de alıp Almanya’ya gitmiş midir? Zor durumda olan Ceylan’ı ziyarete gelen Kenan, Ceylan’ın sırrını öğrenecek midir? Ceylan Belkıs’a daha çok para vereceğini söyleyerek ne yapmasını isteyecektir? Kenan’ın Emine ve Şerif’in bebeğiyle ilgili planı nedir? Şerif ve Emine, Özgür’ü almak için okuluna gider. Onları birlikte gören Özgür çok mutlu olur. Şerif ve Emine tekrar bir araya gelecek midir? Hikmet Şerif ve Emine’yi hangi durumda görüp, çok bozulacaktır?

Etiketler : unutma beni 7 Ocak 2013 seyret, unutma beni 7 Ocak 2013 full izle, unutma beni 7 Ocak 2013 HD izle, unutma beni 7 Ocak izle, unutma beni 07.01.2013 izle, unutma beni izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder