Sayfalar

7 Ocak 2013 Pazartesi

Beni affet 7 ocak 2013 pazartesi star tv izle

beni affet 07.01.2013 izle
Programın Adı : Beni Affet

Programın Saati : 17:00

Programın Kanalı : Star Tv


Ayrı kalmayı bir türlü başaramayan Feride ve Cüneyt yine karşı karşıyadırlar. İki aşığın tesadüfi buluşmaları sayesinde ortaya çıkan sürpriz gerçek nedir? Tunç'un, Zühre'ye duyduğu öfkenin her geçen gün daha da arttığını gören Edibe, Tunç'u hayatını esir alan bu intikamdan vazgeçirmek ister. Osman Kozan tarafından evden kovulan Bahar ve Kemal'in mahalledeki hayatları gitgide zorlaşmaktadır. Öte yandan Bahar ve Kemal'in başına gelenleri öğrenen Kader'in bir planı vardır.

Etiketler : beni affet 5 Ocak 2013 seyret, beni affet 5 Ocak 2013 full izle, beni affet 5 Ocak 2013 HD izle, beni affet 5 Ocak izle, beni affet 05.01.2013 izle, beni affet izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder