Sayfalar

17 Şubat 2013 Pazar

Suç ve delil programı 17 şubat 2013 pazar cnntürk izle

suç ve delil 17.02.2013 izle
Programın Adı : Suç Ve Delil
Programın Saati : 23:00
Programın Kanalı : Cnntürk
Programın Sunucusu : Sevil Atasoy

Bir olay delillerin ışığında nasıl aydınlatılır? Ben gördüm diyene mi, ben yaptım diyene mi inanmalı? İnsan nasıl bir ruh haliyle şuç işler? Bu suçlar nasıl aydınlatılır, suçlulara nasıl ulaşılır? Sevil Atasoy, yaşanmış bir olayın delillerinden hareketle nasıl aydınlatıldığını adım adım anlatırken, her hafta üç farklı uzmanı, bilgi ve deneyimleriyle konuk ediyor. Emniyetten uzmanlar olay yeri ile ilgili deneyimlerini paylaşırken, adli tıp uzmanları olayın nasıl gerçekleştiğiyle ilgili bilimsel çıkarımlarından bahsediyor.

Etiketler : suç ve delil 17 şubat 2013 seyret, suç ve delil 17 şubat 2013 full izle, suç ve delil 17 şubat 2013 HD izle, suç ve delil 17 şubat izle, suç ve delil 17.02.2013 izle, suç ve delil izle

1 yorum:

  1. Sevil Atasoy'u zevkle ve merakla izledik ve izlemeye devam ediyoruz Londra'da...Basarilarinin devamini diliyoruz

    YanıtlaSil